پست ثابت






WE LOVE WANTED

Just WANTED

به وبلاگ طرفداران The Wanted خوش اومدید!

امیدوارم لذت ببرید از مطلب!

نظر یادتون نره بدید!



نظرات شما عزیزان:

niloofar
ساعت13:06---26 شهريور 1392
سلام
وبت عالیه من هم عاشق این گروهم مرسییییییییی


taylor
ساعت19:41---3 فروردين 1392
سلام وبت خیلی باحاله به منم سر بزن

taylor
ساعت19:41---3 فروردين 1392
سلام وبت خیلی باحاله به منم سر بزن

taylor
ساعت19:41---3 فروردين 1392
سلام وبت خیلی باحاله به منم سر بزن

!!!!
ساعت12:06---1 فروردين 1392
من عاشق نیتان و مکس هستم خواهش می کنم یه کنسرت ازشون بگذارید

!!!!
ساعت13:37---29 اسفند 1391
خواهش میکنم کنسرت یا مصاحبه از این عزیز ها بگذاریدخیییییییییلی عشق
هستن


Fariba
ساعت21:17---14 بهمن 1391
سلام.وبت عالیه.ببخشید من تازه وب زدم و دفعه اولمه.یه مشکلی برام پیش اومد توی قسمت های پیوند وبلاگم وقتی آدرس وب شما و اسمشو میزنم میگه که ثبت شده ولی توی صفحم نمیاد.
و ببخشید چه جوری میتونم جواب کسی رو بدم به عنوان نویسنده؟؟ خوشحال میشم کمکم کنی


سارا
ساعت15:05---21 دی 1391
سلام!
وبت عالیه!
لینک شدی!
میشه اسم های بچه های وانتد رو پایین یه عکس بنویسی برام؟ممنون میشم!


kimia
ساعت19:24---9 دی 1391
سلام عزیزم خدا رو شکر که یگ وبلاگ از طرفداران وانتد پیداکرم.
من خودم وب دارم در مورد جنیفر لوپزه و یکی از پست هام عکس جنی با وانتده حتما بیای چشم به راحتم عزیزم لینکت میکنم.توهم منو لینک کن به نام دنیای جنیفر لوپز.حتما بیای منتظرتم.نظر یادت نره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در یک شنبه 26 آذر 1398برچسب:,ساعت 20:39 توسط Rayka SYKES|



      قالب ساز آنلاین